Azarano

Azarano
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مصاحبه با Aqualotl، توسعه دهنده Blox Hunt در بازی Roblox

چهارشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۰۹ ب.ظ

https://blog.roblox.com/wp-content/uploads/2019/01/blox_hunt_blog_header-1920x1080.jpg

Aqualotl به عنوان خالق بازی Hide-and-seek Blox علاقه خود را به برنامه نویسی گرفت و آن را به یک حرفه تبدیل کرد.او در حال حاضر به عنوان یک توسعه دهنده Roblox تمام وقت کار می کند در حالی که در دانشگاه برای علوم رایانه شرکت می کند. در این مصاحبه، او در مورد اهمیت جامعه صحبت می کند و اینکه چگونه توسعه دهندگان مانند او توانایی استفاده از Android و Google Play را برای جمع آوری صدها میلیون بازدید در سراسر جهان ...

درباره خودتان بگویید. چه چیزی شما را به پلت فرم Roblox آورده است؟

Aqualotl: یکی از دوستان من در دبیرستان، من را در سال 2009 به Roblox معرفی کرد. من دوست داشتم و ما سرگرمی های بسیار زیادی را با هم داشتیم. حدود یک سال بعد متوجه شدم که می توانم بازی های خودم را روی Roblox بسازم، و این زمانی است که علاقه من به این پلتفرم واقعا شروع شد. اشتیاق من به عنوان یک برنامه نویس کامپیوتر،برای ایجاد بازی در Roblox، الهام بخشتر شد من به عنوان یک توسعه دهنده بازی ، در حال تحصیل در رشته علوم رایانه در دانشگاه ویسکانسین - Milwaukee هستم.

چه مهارت هایی را به عنوان یک توسعه دهنده Roblox یاد گرفته اید؟

Aqualotl: خیلی زیاد! با تشکر از Roblox، من یک پایه محکم برای یادگیری بیشتر زبان های برنامه نویسی و سیستم عامل را یادگرفتم. این برنامه از اسکریپت Lua استفاده می کند که برای اکثر مبتدیان ساده شده است تا یاد بگیرند و به زبان های دیگر خارج از پلتفرم پرش کنند. شخصاَ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی جدیدی را به عنوان Lua آموختم که واقعا از طریق کالج(دانشگاه) به من کمک کرد. چیز دیگری که آموخته ام این است که در هنگام کار بر روی یک تیم به یک برنامه نیاز دارید. من از وبسایت های سازمانی مانند Trello برای کمک به نگه داشتن چیزها در مسیر استفاده می کنم و اطمینان دارم که آنها به طور کامل تکمیل شده اند. هر فرد نیاز به کار در جنبه های مختلف بازی برای جلوگیری از درگیری در کد و ساخت و ساز در جهان است. و در نهایت، من نیز آموخته ام که همه چیز برای برنامه نویسی در Roblox است. بسیار مهم است که مخاطبان خود را درک کنید و بهترین کار را برای ایجاد چیزی که از آن لذت می برید، امتحان کنید.

دوستان و خانواده شما چه چیزی در مورد Roblox فکر می کنند؟

Aqualotl: پدر و مادر من در اولین بار در مورد Roblox شک داشتند. آنها فکر کردند که زمان زیادی را صرف آن کردم. من اعتقاد دارم زمانی که Roblox برنامه Exchange DevEx را راه اندازی و شروع به ساخت پول از بازی های من کردندخیلی شگفت زده شدند. آنها به چیزهایی که من انجام داده ام و فرصت هایی را که در اختیار داشتم خیلی افتخار می کردند.من و برادرم گروه، Silver Fin Studios را ایجاد کرده ایم. با این حال، من تمایل داشتم که خودم را توسعه دهم، من چیزهای خودم را دوست دارم.

شما چه فرصت هایی را به عنوان یک توسعه دهنده Roblox به دست آورده اید؟

Aqualotl: من خوش شانس بودم تا فرصت های زیادی را به عنوان یک توسعه دهنده Roblox دریافت کردم. من با شرکت هایی کار کردم که هرگز فکر نمی کردم بتوانم با آنها کار کنم. من نیز با توسعه دهندگان دیگر در طول سالها کار کرده ام، دوستان خوبم. هر کس بسیار مفید و حمایتی است. همیشه کارکنان Roblox به شما کمک می کنند، زیرا بازخورد و پشتیبانی شما ممکن است قادر به دریافت در جای دیگر نباشد.

هدف شما به عنوان یک توسعه دهنده Roblox چیست؟

Aqualotl: هدف من این است که بازی هایی را برای بازیکنان تمام زبان ها، سنین و دستگاه ها سرگرمی جذاب، بسازیم . گرفتن بازی های من در دستگاه های اندرویدی منحصر به فرد بود. نه تنها باعث افزایش شمارش کلی بازیکنان من شد، بلکه به این معنا بود که هر کسی می تواند از بازی من لذت ببرد.

آیا Roblox زندگی شما را خارج از بازی تغییر داده است؟

Aqualotl:بلهو در زندگی من یک تفاوت بزرگی ایجاد کرده است. من در سه سال گذشته کار خود را در یک شغل نیمه وقت انجام دادم تا صاحب کسب و کار تمام وقت با تمرکز کامل بر روی فعالیت های توسعه بازیم شدم. با درآمد از Roblox، من توانستم قسط ماشین خود را به طور کامل پرداخت کنم و بهترین دوست جدیدم را، یک لابرادور به نام Ember، پیدا کنم. من در حال حاضر در خانه خود زندگی می کنم و هزینه ی ادامه تحصیل کالجم پرداخت می کنم. من حتی به دنبال این هستم که استودیوی خودم به عنوان LLC ثبت نام کنم. به احتمال زیاد Roblox مانند بخشی از زندگی من برای همیشه باقی خواهد، همانطور که شروع به آینده من بود.


آیا شما برای افرادی که علاقه مند به ایجاد بازی در Roblox هستند توصیه می کنید؟

Aqualotl: شروع کردن ممکن است دشوار باشد، اما در نهایت مهارت هایی که یاد میگیرید ارزشش را دارند! اگر تا به حال اشتباه داشته باشید، با عضویت در انجمن آشنا می شوید و از طریق آن به کمکهای دیگری می رسید. Roblox همچنین آموزش ها و نمونه هایی را در مرکز توسعه خود ارائه می دهد که چیزی است که من همیشه به آن اشاره می کنم.

با تشکر برای به اشتراک گذاشتن داستان خود، Aqualotl! همیشه شنیدن این که توسعه دهندگان ، مشتاق ادامه تحصیل در علوم کامپیوتر بر اساس عشق خود برای ایجاد بازی در Roblox هستند ما را خوشحال می کند. اطمینان حاصل کنید که همه پروژه های آینده آکوالوتل را با پیگیری او در Roblox یا Aqualotl در توییتر بررسی کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی