Azarano

Azarano
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

انشا در مورد نماز

چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ب.ظ

انشا در مورد نماز

 نماز ، ستون دین ، کلید بهشت و نشانه ی وفاداری ما به عهد خویش با خداست . جامعه ی اسلامی و فرد مسلمان با نماز شناخته می شود ؛ در جامعه و خانواده ای که نماز راه نیافته ، گویا اسلام وارد نشده است .

مسلمانان در زندگی خود بخشی از وقتشان را به نماز خواندن اختصاص می دهند . نماز را اولین بار حضرت محمد به یارانش آموخت . بر مسلمانان واجب شده است که در شبانه روز پنج نوبت نماز بخوانند تا خدا را از یاد نبرند و در زندگی همیشه موفق باشند .

ما مسلمانان هنگامی که نماز می خوانیم در واقع با خدای خودمان حرف می زنیم که اگر سعی کنیم بیشتر به نماز توجه کنیم و متوجه چیزهای دیگر نباشیم ، آن وقت است که قلب ما بیشتر متوجه حضور خدا در کنارمان می شود .

نماز خواندن اثرات مفید زیادی بر روی انسان ها می گذارد . مثلا در بیشتر کارهایمان موفق می شویم و بدون داشتن هیچ دردسری آن ها را انجام می دهیم و استرس هم برای انجام کارهایمان نداریم یا هنگامی که احساس تنهایی می کنیم می توانیم با نماز خواندن و راز و نیاز کردن با خدا از تنهایی خارج شویم .

هنگامی که ما پنج نوبت در روز نماز می خوانیم با این نماز خود نشان می دهیم که همه ی اعمال ما در طول روز برای رضای خدا بوده و ما در هر لحظه به یاد خدا بوده ایم ، همانگونه که خدا همیشه به یاد ما هست .

نماز خواندن ، ثواب دارد و ما را از گناهان دور نگه می دارد . ما با نماز زندگی آرامی را تجربه خواهیم کرد .

برخی افراد می گویند که ما نماز می خوانیم ولی تاثیری را در خود احساس نمی کنیم . باید توجه کرد که نماز خواندن هنگامی اثر گذار است که پیوسته خوانده شود و بیشتر به نماز توجه شود .

منبع: تحقیقستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی